11 Jan

Somnade lite efter 6 i morse, vet inte varför det blev bara så. När jag tänker på det är det egentligen helt sjuk hur jag orkar med dagarna med tanke på hur lite jag faktiskt sover, speciellt om skolveckorna. Vanligtvis sover jag mellan 4 och 2 timmar per natt vilket är ganska så lite. Jag har konstigt nog inte märkt av det här, jag borde vara sjukt trött vid det här laget, ha mer huvudvärk än vanligt, större koncentrationsproblem än vad jag redan har.. men inte det. Det enda är att jag är död på morgonen när jag ska upp fast det har jag varit så länge jag kan minnas oavsett hur länge jag sovit. Jag får börja ta powernaps framöver ifall det skulle behövas för att sova om nätterna funkar inte för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0